İçeriğe geç

shin nihongo no kiso 1

29 Mart 2010

japoncaJaponca öğrenirken elinizin altında bir kitap olsun istermisiniz? İşte benim elimdeki kitabın  pdf formatındakini burada paylaşıyorum. Yalnız şunu belirteyim kitap Japon alfabesi ile yazılmıştır. Korkmayın Katakana ve Hiragana bilmeniz okumanız için yeterlidir. Kanjiler Hiragana okunuşları belirtilerek gösterilmiş.

Tabi şunu belirteyim kitap kişinin kendi başına çalışarak öğreneceği bir kaynak olarak hazırlanmamış. Bir öğretmen gerekiyor. Yoksa okuyabilirken anlayamamak gibi bir sıkıntı var. Ama bu noktada ben yardıma yetişmeye çalışacağım. Öğrendiğim kısımları burada sayfa numaraları ile belirterek hangi kısım ne anlatıyor, kullanılan kelimelerin anlamaları vs. yine bu sitede paylaşacağım.

Soru nedeniyle ek: Kitaptan bazı konular değil sıra ile konuları işlemeye çalışıyorum. Aslında kitap bir alıştırma kitabı gibi diyebiliriz. Ben hazırlık dersleri ile konuya başlangıç yapıyorum.  Sonra kitaptaki alıştırmalar nasıl yapılacak, alıştırmalarda ne var onların hepsini anlatmaya çalışıyorum.

Mesela 4. ünite için 4.00, 4.01 ve 4.02 gibi ünite hazırlık dersleri oluşturuyorum. Bu dersler tamamen kitaptaki alıştırmaları yapabilmeyi sağlayacak şekilde hazırlanıyor.  Sonra kitaptaki 4. üniteyi 4.1, 4.2, 4.3 diye anlatmaya çalışıyorum. 5. ünite için baştaki 4 yerine 5 yazacağım örneğin. Bu sebeple kitabı 4.1 gibi adlandırdığım derslerden sonra takibe başlayın.

Aslında bu giriş derslerini iyice anlayan birisi ben kitaptaki alıştırmalara başlamadan önce de kendisi yapabilir.

Kitabımız. Shin nihongo no kiso 1

20 Yorum leave one →
  1. mydn permalink
    20 Ağustos 2010 18:41

    Hocam indiriyorum umarım kolaydır.. 🙂 Teşekkürler..

    • 20 Ağustos 2010 19:01

      Eğer Kana biliyorsan okumakta sorun çekmezsin. Tek dilbilgisini anlamak için çalışacaksın. Kitabın yöntemi ve içeriği çok uygun ve çok tavsiye edilen bir kitap o konuda sıkıntı çekmezsin.

      • 21 Ağustos 2010 00:21

        Evet biliyorum hocam, sitenizi yeni buldum derslere de baktım sanırım kitaptan bazı konular işleniyor.. Bu doğru mu?

        Bu arada kitap gerçekten çok iyiymiş.. tabi derslerinizde..

    • 07 Ağustos 2011 02:55

      Arkadaşlar bu indirdiğimiz belgeler “djvu” uzantılı bu yüzden bu belegeleri açmak için bir programa ihtiyaç var isterseniz aşağıdaki linkten indirebilirsiniz….

      http://www.wupload.com/file/81583883

  2. sbrn permalink
    20 Eylül 2010 03:34

    linki indiriyorum .avi dosyası iniyor onu .rar olarak değiştiriyorum bu seferde açılmıyor. acaba yeniden yükleme yapabilir misiniz?

    bu arada ses dosyalarınız için çok teşekkürler. öğrenmeyi çok kolaylaştıracak birşey.

  3. 20 Eylül 2010 19:33

    Dosyayı kontrol ettim, sorun yok. tekrar denerseniz ulaşabilirsiniz. Eğer olmazsa farklı tarayıcıda indirmeyi deneyin. avi ile alakası yok dosyanın, pdf formatında.

  4. sakura permalink
    10 Kasım 2010 17:38

    çok teşekkür ederim o kadar sevindim ki bu siteyi bulduğuma:)

  5. ceren permalink
    15 Aralık 2010 23:10

    ii akşamlar, bi sorum olacak. ben 4 shared diye bişey indirdim ama bu ne anlatırmısınız ben japonca bi kitap veya set gibi bişey sandım anlamadım. nedir nasıl kullanılır ücretli midir biraz bilgi verebilirmisinz. japonca öğrenmek istiyorum..

  6. 16 Aralık 2010 18:40

    siz 4shared desktop programını indirmiş olabilirsiniz. onun hemen yanında virüs saptanmadı diye bir link daha var. o link dosyanın virüs taranmış hali. ona tıklarsanız indirebilirsiniz.

  7. whitefire permalink
    21 Nisan 2011 02:44

    link ölmüş galiba.sayfa açılmıyor.bi bakabilir misiniz lütfen?

  8. ayça permalink
    23 Mayıs 2011 14:18

    hocam linkteki site yasaklanmış.acaba bi kontrol edebilir misiniz ?

    bu arada ben şu an 12 yaşındayım da acaba 17-18 yaşıma japoncayı öğrenebilirmiyim sıkı bir çalışmayla ?

    ayrıca site için de teşekkürler…

  9. 23 Mayıs 2011 22:32

    ben her defasında ulaşabiliyorum. Demek farklı bir şey var ortada. Neyse siz kitabın adını google da aratın. heryerde bulabilirsiniz. Sık kullanılan bir kitap. Özellikle konuşmayı geliştirme ağırlıklı olduğuından her yerde tavsiye edilmiş bir kitap.

    Öğrenmek için önünde uzun süre var. Ama bana sorarsan İngilizceyi hallet önce. 2. dil için japonca istiyorsan olsun. Ve her ikisini de 17-18 yaşında iken öğrenmiş olabilirsin. Tamamen sana bağlı. Dil öğrenen arkadaşlarınla takıl. Ya da en azından bir grup arkadaşın bu kişilerden olsun. Gerisi gelir zaten. Herşey çevrende bitiyor. Öğrenmeyi seçen bir çevrede bulun, dilden daha fazlasını da öğrenirsin. hatta gezme şansın bile çıkacaktır. Başarılar.

  10. ayça permalink
    24 Mayıs 2011 19:48

    http://4megaupload.com/download/lersi-shin-nihongo-no-kiso-i-t-pdf-9980226.html

    arkadaşlar bu siteden de bu kitabı bulabilirsiniz.

  11. kaan permalink
    22 Nisan 2018 16:20

    merhaba

  12. kaan permalink
    22 Nisan 2018 16:22

    ben mangaka olmaya karar verdim , çizim yeteneğim var ailem desteklemiyor ama mangaka olmak için çalışıyorum 18 yaşına kadar japonca öğrenmeye kararlıyım üniversiteyi manga üniversitesinde okuyacağım ama sorunum bu kitabın indirme sitesi yasaklanmış da nasıl halledebilirim

  13. grafs permalink
    25 Ağustos 2019 13:50

    link çalışmıyor maalesef..

  14. Tuba permalink
    23 Mart 2021 13:14

    Kitabı indiremedim. E posta yoluyla bana ulaştırabilirsiniz sevinirim. E-posta adresim : beautytemporary0@gmail.com
    Şimdiden teşekkür ederim.

  15. Ecren permalink
    01 Nisan 2021 10:28

    Kitabı indiremiyorum indirme linkini bir daha paylaşabilir misin?

  16. Ebrar permalink
    04 Temmuz 2021 12:24

    Link yasaklanmış

Yorum bırakın