Skip to content

Lets Learn Japanese Basic I

15 Eylül 2010

Şu ana kadar tek bir kaynaktan derslerimizi yayınlamaya çalışıyordum. Gerçi yine aynı şekilde bir kaynaktan devam edeceğim. Ama sanırım benim hızım istekleri karşılayacak seviyede değil. Sonuçta çalışan birisi olarak boş vakitlerinde bu şekilde paylaşım yapan biriyim , artık mazur görürsünüz.

Dönelim asıl konuya. Kendi temposuyla ekstra bir şeyler daha çalışmak isteyenler için romaji ve kana ile hazırlanmış bir seti sunacağım size. Tabi içerik ingilizce yine.

Söz konusu kitap Let’s Learn Japanese Basic olup Yan and Japanese People adında TV Show şeklinde yine İngilizce ders anlatım videolarını da nette bulabilirsiniz. Kitabı birebir takip ediyorlar. Gerçekten çok yararlı bir kaynak. İster kitaptan gidin ister videodan. Birisi sesli ve görsel anlatım, diğeri yazılı anlatım. Şunu da belirteyim bu kitap hem romaji-kana ile yazıldığından hem de dilbilgisel açıklamalara yer verdiğinden öğretmene gerek kalmadan da bu kitabı çalışmak için kullanabilirsiniz.

Benim tavsiyem videoları kitapta ne de olsa ekstra alıştırmalar da var diyerek göz ardı etmemeniz. Videolar sanki bir sınıf ortamında imişsiniz gibi bir hava bile oluşturabiliyor. Kombine bir çalışma şekli benim tavsiyemdir.

Let’s Learn Japanese Basic I – Volume I

Let’s Learn Japanese Basic I – Volume II

Let’s Learn Japanese Basic I – Volume III

One Comment leave one →
  1. Elif permalink
    11 Aralık 2014 01:41

    Diğer hepsi iniyor ama vol 1’e tıkladığımda 4shared sayfasını açıyor ve bu sayfa engellenmiştir diyor😦

Bir Cevap Yazın

