Skip to content

vigilance tema güncellemesi

02 Haziran 2010

Bugün itibariyle yapılmış vigilance ‘ a has bazı tema güncelleme özelliklerinden biz de nasibimizi aldık. Cümleten geçmiş olsun. Tabi sevinilen tarafları da vardır. Ama benim kanji kartlarım mahvoldular. Bu ne demek çok miktarda yazım mutasyon geçirdi yani. Neden tablo formatının font büyüklüğüyle oynarlar ki, anlamadım.

Neyse biz önümüze bakacağız. Benim tablo formatıma uygun bir tema zaten pek yoktu. Diğer açılardan da Vigilance  bana göre kullanılabilecek en iyi tema olduğundan benim çözümüm tablo ayarlarımla oynamak şeklinde olacak gibi. Bu süreçte biraz gözünüze iğrenç, hoş olmayan şekilsiz tablolar gelebilir. Mümkün olduğunca çaresine erken bakmaya çalışacağım.

İyi akşamlar ve saygılar.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

