Skip to content

hergün 1 japonca kelime

14 Mayıs 2010

Bugün yeni bir kategori daha duyurmak istiyorum sizlere. Bu sefer ki benim açımdan sunması çok kolay bir parça olacak. Çünkü benim gibi bildiklerini paylaşan bir arkadaşın yayınladıklarını bir de ben burada sunacağım. Tabi ki de izin aldım arkadaştan.

Her ne kadar internetin aynı verilerin tekrarı ile çöplük haline getirilmesine karşı çıksam da benim durumum için bir farklılık var. Bir sitede parça parça farklı konuların aynısının tekrar yayınlanmasından ziyade bir konu üzerinde yoğunlaşmış bir derleme mekanı olarak bu siteyi kullanıyor olmam.

Gelelim nasıl bir paylaşım olduğuna, simgeden de anlayacağınız üzere bir facebook paylaşımı. ODTÜ lü bir arkadaşın (öyle sanıyorum) basitten zora doğru giden bir pratik japonca çalışması. Ben o arkadaş gibi hergün yayınlayamayacağım ama haftalık olarak bir yazı şeklinde toplayarak burada sunmayı  düşünüyorum. Tabi bunu da nasıl yapacağımı henüz kafamda oturtabilmiş değilim. Yan menüye eklemeyi bile düşündüm ama sitenin açılışını yavaşlatmak istemiyorum. Her türlü fikire açığım.

İsteyenler facebook profilleri aracılığıyla “Her gün 1 Japonca Kelime” sayfasına abone olup, oradan da takip edebilirler. İsmine bakıp sadece kelime zannetmeyin, pratik japonca bilgileri vermeyi amaçlayan bir çalışmadır.

Linki de vermeye çalışayım ama üye olmadan görüntüleme imkanınız var mıdır, şimdilik bilemiyorum.

Her gün 1 Japonca Kelime facebook sayfası.

Ganbatte.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

