Skip to content

japonca notları

12 Nisan 2010

note takingMerhaba yeniden. Önceden haberini verdiğimiz japonca notlarım kategorisine başlıyoruz. Kitaptaki her bir üniteyi ders olarak buraya eklemeye çalışacağım. Tabiki de anlatımlarıyla birlikte. Ama bunu yaparken latin harfleri ile yazımı değil hiragana ve katakana ile yazımları kullanacağım. Kanjiyi değil tabiki, ben ne kadar biliyorum ki.🙂

Bu sebeple bu sayfalarda japonca notlarım yazılarımdan istifade etmek istiyorsanız, öncelikle hiragana ve katakanayı öğrenip, kendinizi geliştirmeniz gerekecek. Çok zor değil zaten. Ben öğrendim hem unutmamak hem de geliştirmek için bu notları japonca ile  anlatmaya çalışacağım. Ayrıca hiragana ve katakanayı bu sitede ben de anlattım ve İngilizce de olsa bazı alıştırma yapabileceğiniz siteleri de göstermiştim . Bunun  sorun olmayacağını düşünerek devam ediyorum.

İlk bölüm derslerinde daha fazla japonca kısım olacakken, ilerledikçe japonca içerik azalacak. Dersleri kitap sayfaları ile de ilişkilendireceğim. Kitap sayfaları zaten latince verilmiş bulmak zor olmayacak.

Kitap hangi kitaptı, tekrar hatırlatalım; shin nihongo no kiso 1. İndir kategorisinde bulabilirsiniz.

Başarılar.

4 Yorum leave one →
  1. Sinan permalink
    13 Nisan 2010 21:10

    harikasın be kardeşim tesadüfen öğrendim bu siteyi….
    Bilgilerini bizimle paylaştığın için teşekkürler, japonca eğrim seti almıştım internetten de takip edebileceğim güncel bir kaynak arıyordum sonunda buldum xD

    • 13 Nisan 2010 21:39

      tabi ne demek , benim de amacım zaten paylaşırken pekiştirmek ve başkalarına da faydalı olmak. ama bu aralar okul biraz zorluyor biraz etkin olamayabilirim. tabi geçici bişey sonuna kadar gitmeyi planlıyorum.

      saygılar ve başarılar.

  2. 09 Haziran 2010 22:20

    Güzel, faydalı bir site… Teşekkürler.

  3. beril permalink
    12 Şubat 2011 22:41

    şey ben 13 yaşındayım japoncaya merak saldım buradan sizi takip ederek japonca öğrenebilir miyim çünkü burası gerçekten harika bir site

Bir Cevap Yazın

