Skip to content

jBrowse

25 Mart 2010

jbrowse add-onŞaşırmaya hazır olun, ya da benim cahilliğime verin ama ben çok şaşırdım. Internet explorer için geliştirilmiş bir eklenti. Tabiki mevzumuz Japonca, herhangi bir eklenti değil. Eklenti deyince aklıma hep Firefox gelir de.  Böyle kullanışlı eklentileri Int. explorer da görmek beni cidden şaşırttı.

Tabi kullanmadım sadece özelliklerine bakarak söylüyorum. Hani pazar payının hala çoğunluğunu elinde bulunduruyor ya, paylaşalım dedim. Hem <moji> gibi bir firefox eklentisi hoşunuza gittiyse ama tarayıcınızı çeşitli nedenlerden ötürü değiştirmek istemiyorsanız, imdadınıza yetişti diyebilirim.

Çok uzattık işte  karşınızda ücretsiz bir eklenti jBrowse.

Mojiden fazlası var eksiği yok diyebilirim. Furigana gibi bi imkan sunuyor ya o bile yeter.

Özetle moji+furigana+kelime anlamları diye tanıtabiliriz. Yine üzülerek İngilizce olduğunu belirteyim. Burada bir firefox eklentisi olan mojiyi tanıttığımız yazıya göz atmanızı tavsiye ederim. Yaşasın  ücretsiz yazılımlar; Mozillayı da destekledik İnternet explorer ile ilgili sayfada hehe:)

Bu da daha fazla bilgi için;

http://www.jbrowse.com/products/jbrowse/

2 Yorum leave one →
  1. 27 Mart 2010 18:49

    ありがとう

Bir Cevap Yazın

