Skip to content

Japonca kursu

21 Mart 2010

japonca kurs komek Kocaeli büyükşehir belediyesi alt kuruluşlarından KOMEK te japonca kursu başlamış bullunmakta.     Hafta içi ve hafta sonu çeşitli saatlerde kurslar bulunmaktadır.
Leyla Atakan Kültür Merkezi Fuar Alanı içi İzmit merkez
İlgilenenlere duyurlur.

Bu da bilgi için.
http://www.komek.org/

2 Yorum leave one →
  1. 30 Eylül 2010 23:11

    Merhaba, ben de Komek’e gidenlerdenim. Notlarımı bloggerda paylaşıyordum🙂 Siteniz güzel olmuş ellerinize sağlık. wordpress iyi diyorlar. google sites de güzeldi ama youtube gibi yasaklanması hoş olmadı.
    Dersleri uzun uzun düzgün bir şekilde anlatmışsınız. Umarım devamı gelir. Ben çok uzun bir ara verdim. Aslında japoncamı sıcak tutmak için devam etmeyi istiyorum ama pek devamı gelmiyor. Bakalım… Sitenize link vereceğim.
    Teşekkürler.

    • 30 Eylül 2010 23:28

      Aslında ben de iş yoğunluğu nedeniyle siteye fazla birşey ekleyemiyorum bu aralar. Ayrıca link için de teşekkürler, umarım linkin hakkını verebilecek ilaveleri yapabiliri., Gelen ziyaretçi boş dönmesin.

Bir Cevap Yazın

