Skip to content

Gün, ay, mevsim vs

14 Mart 2010

japanese calendarGünler

Pazartesi 月曜日
Salı 火曜日
Çarşamba 水曜日
Perşembe 木曜日
Cuma 金曜日
Cumartesi 土曜日
Pazar 日曜日
Aylar

Ocak 一月
Şubat 二月
Mart 三月
Nisan 四月
Mayıs 五月
Haziran 六月
Temmuz 七月
Ağustos 八月
Eylül 九月
Ekim 十月
Kasım 十一月
Aralık 十二月
Mevsimler

İlkbahar
Yaz
Sonbahar
Kış
Zaman İfadeleri

Bugün きょう
Dün きのう
Yarın あした
Yarından sonraki gün あさって
Sabah
Öğleden sonra
Akşam
Gece
Gece yarısı 夜中
Bu hafta 今週
Geçen hafta 先週
Gelecek hafta 来週
Bu yıl 今年
Geçen yıl 去年
Gelecek yıl 来年
Uzun zaman önce
Yakında, son zamanlarda 最近
3 Yorum leave one →
  1. 20 Mart 2010 15:33

    Günleri sırasıyla ezberlemiştim ben, unttum yine😀

    Not: O ses kliplerini yazıya nasıl koydun yahu? o.O

    • 20 Mart 2010 19:44

      öğrenirsin işte.bak burda var.🙂

      nota cevap🙂 wordpresse ses eklemek çok kolay. sadece köşeli parantez içine aşağıdakileri yaz yeter. ama audio yazdıktan sonra bir boşluk bırak. daha ayrıntılı anlatım var wordpress ingilizce sayfalarında . ingilizcen varsa istediğin gibi oynama yap. ben mesela boyutu 90 pikselle kısalttım. yoksa 150 piksel civarı yer kaplıyor enine .

      [ ] audio erisilecekdosyaadresi

Bir Cevap Yazın

