Skip to content

zamirler ve soru kelimeleri

13 Mart 2010

Zamirler

Ben
Sen あなた
O (bay)
O (bayan) 彼女
Biz 私たち
Siz あなたたち
Onlar 彼ら Karera
Benim 私の
Senin あなたの
Onun (bay) 私の
Onun (bayan) 彼女の
Bizim 私たちの
Sizin あなたたちの
Soru Kelimeleri

Ne
Bu nedir? これは何?
Kim だれ
Kim o? だれですか?
Ne zaman いつ
Ne zaman gelirsin? いつきますか?
Nerede どこ
Mağaza nerede? 店はどこですか?
Nasıl どう
Niçin どうして

3 Yorum leave one →
  1. 12 Aralık 2014 18:53

    Ya ben sesleri duyamıyorum. bir sorun mu var😦

  2. 25 Ağustos 2015 09:40

    aynen bi sorun var sanırım, inşallah düzelir. Bir de yazılışlarını da eklerseler daha iyi olacak. Örneğin “dayo=ben=watashi” “sen=anata” “Anata no namae wa nan desu ka.= adın ne?” “watashi wa samet=benim adım samet” gibi

  3. hasan permalink
    02 Ekim 2016 14:39

    zaten okınuşlarını vermiş ben hiragana alfabesini biliyorum ve gaaayet güzel okuyorum

Bir Cevap Yazın

