Skip to content

28 şubat

28 Şubat 2010

merhaba kendime

Yoğunluk nedeniyle fazla ilgilenemiyorum. aslında gelişme aşamasında bir siteydi zaten ama zorunlu duraklama dönemine girdi. bir de haftasonu evde oluyorum, anca güncellemeler yapabiliyorum.

diğer bir konu da sitenin görünümünü henüz beğenmiyorum. wordpress bu nedir ya 80 tane tema kullanabiliyorum. ve bana uyanı ben beğnemiyorum, beğendiğim uyumsuzluklar çıkarıyor. bu yüzden sık sık görünüm üzerinde oynamalar yapıyorum. kemal bir nokta bulana kadar biraz görünümü şebeğe çevireceğim. şöyle sabit bir şey oturtmaya çalışıyorum yok mu derdime çare bir tema..

şimdilik dersine çalış murat.
saygılar,
murato

No comments yet

Bir Cevap Yazın

